sluta dissa mig!

Kan folk bara sluta kritisera mig!? Bry er bara inte om vilka kläder jag har, hur stor min mage är, vad jag har för hund, vem min pojkvän är och hur min lägenhet ser ut! Det är inte ditt jävla problem! Och låt mig bara säga; jag tycker att jag är helt jävla otrolig och underbar! Jag är regissör i RUT, jag jobbar på tre olika avdelningar på Norrtälje sjukhus, jag är kyrkvärd och med i kyrkorådet och ska snart börja min tredje utbildning, jag har verkligen inte tid att träna bort fläsket på två dagar eller att se till att min lägenhet ser ut som en jävla bild ur Allers! Det är ett mirakel att jag lyckas trycka in sömn och ett och annat toa besök mellan allt annat.

Jag ska ta alla era förutfattade meningar och piska er med dom!

Kommentarer
Postat av: Madde 19 - Mamma till Julia<3

Erika va har hänt? :/ Låter inte bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback