Vill inte vänta vänta...

..men det gör jag ändå. Väntar på att min far ska ringa och säga när vi ska rensa lägenheten på farfars grejer. Vilket vi ska göra idag, hoppas jag. När jag ringde i morse hade de inte satt någon tid för när vi ska träffas, och än har ingen ringt. Väntar på våren som inte verkar vilja infinna sig i år. Tycker om snö. Tycker om vår. Men inte slasket därimellan. Så det här vädret är ju ganska drygt.

Var och hälsade på John Madde och Julia igår (och Rinhja förstås). Men Julia var inte speciellt intresserade av farbror Lule och tant Erika. Jag fick en väldigt skeptisk blick, och det var typ det. Man får hålla ut några månader till, tills världen har vidgat sig bortanför mammas mjölk och den sköna vagnen. När Anna och jag kan börja lära henne hyss. Hehe.

Anyways så hade vi ganska trevligt trots Julias bristande intresse, vi som kunde prata retade Lule över hans roll som gudfar tills han nästan såg skräckslagen ut. Men han såg ju ganska bekväm ut när han fick putta på vagnen..


Riktigt såhär ser hon ju inte ut nu, två veckor äldre. Men ungefär lika söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback