Vad har du under blusen RUT?

RUT vecka igen. Den femte för min del. Den första som regiassistent och jag döör. Vi är så sjukt slut nu, och vi har fyra dagar och fyra föreställningar kvar om jag räknat rätt i mitt aningen grummliga tillstånd. Jag tänker gå och lägga mig snart och skriva något vettigare en annan dag. Tänkte bara meddela alla att jag lever (fast det är knappt) och att jag har mycket att göra. Ursäkta alla ni som blir åsidosatta. Men nu börjar det väl "lugna sig" i alla fall, kan man väl säga. Så i morgon eftermiddag ska jag hälsa på mormor och morfar och på torsdag hoppas jag att jag är välkommen hem till Madde och John. För jag skulle gärna vilja åka och titta lite till på Julia.

Kära Gud, En lugn vecka från och med nu tack. Utan ljus-bord som raderar en hel dags arbete, utan hjärnskakningar och fånghästar. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback