Kill me!

I tre dagar har jag gått och sparkat mig själv på smalbenen för att jag var så korkad och sa ja till att byta med de andra tjejerna och jobbat de tre senaste dagarna. Där har jag gått och tittat på det fina vädret genom fönstret och tänkt "ja, men det är ju pengar i alla fall" *suck*. Igår var jag så glad. Sista dagen. Sen skulle jag hem och bada och njuta av det fina vädret och vara med min pojkvän och göra roliga saker i förhoppningsvis fint väder. Nu spelar det ingen roll att det tokregnar och är grått. Jag är så förkyld så jag vill dö. Ont i halsen. Ont i bihålerna. Ont i huvudet. Ont i öronen. Kee word; ont. Lule kom just hem med alvedon. Jag lovade att jag skulle gifta mig med honom och föda hans barn om han gick och köpte alvedon, men det känns troligare att jag får lida för det ikväll i sängkammaren. Men det ska han få fan för i så fall. När man är sjuk ska man bli ompysslad och bortklemad. Så ikväll vill jag ha filmkväll i soffan med massor av godis... snyft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback